UWAGA!

 

W trosce o wspólne bezpieczeństwo i zdrowie, podczas dynamicznie rozwijającej się sytuacji epidemiologicznej Administracja Brzeskiego Centrum Medycznego od dnia 16 marca 2020 r. (poniedziałek) do odwołania zostaje zamknięta. Wszelkie sprawy będą załatwiane wyłącznie telefonicznie oraz mailowo:

 

77 444 65 36 (Sekretariat) sekretariat@bcmbrzeg.pl

77 444 65 09 (Dział Organizacyjno–Prawny) organizacyjny@bcmbrzeg.pl

77 444 65 08 (Wydział Kadr) kadry@bcmbrzeg.pl

77 444 66 20 (Dział Rozliczeń i Weryfikacji Świadczeń Medycznych) rum@bcmbrzeg.pl

77 444 65 75 (Dział Zamówień Publicznych) zamowienia.publiczne@bcmbrzeg.pl

77 444 65 07 (Płace) place@bcmbrzeg.pl

77 444 65 06 (Księgowość) księgowość@bcmbrzeg.pl

77 444 65 04 (Dział Techniczny) techniczny@bcmbrzeg.pl

77 444 65 14 (Dział IT) it@bcmbrzeg.pl

77 444 65 10 (Pełnomocnik Dyrektora ds. Pacjentów) b.haber@bcmbrzeg.pl

 

W najpilniejszych przypadkach należy uprzednio umówić wizytę telefonicznie z konkretnym działem.

W przeciwnym razie nie będzie możliwości wejścia do Administracji.

 

Pisma można przesłać pocztą tradycyjną lub zostawić w skrzynce przed drzwiami administracji lub przesłać za pomocą platformy ePUAP  /BCMBrzeg

 

Jednocześnie informujemy, że wprowadzamy wyłącznie telefoniczną rejestrację do poradni przyszpitalnych tel.: 774446666, 774446517